Головна Новини Контакти
Про організацію Статут Долучитися до фінансування Вступ Галерея

???? ...

Медична ініціатива

Вчені винайшли ліки, здатні продовжувати життя клітин

Вчені винайшли препарат, який бореться з наслідками старіння в організмі тварин. В майбутньому видаляє старіючі клітини з організму речовина, можливо, буде застосовано для людини. Для цього фахівцям знадобиться провести ще багато додаткових дослідів.

Процес старіння супроводжується змінами життєдіяльності клітин. Накопичені постарілі клітини є причиною розвитку змін на фізіологічному рівні.

Американські біологи створили ліки, здатні продовжувати життя клітин приблизно на третину. Результати досліджень опубліковані в виданні Nature Medicine.

Новий препарат вчені протестували на мишах. У ДНК піддослідних експерти вбудували спеціальну систему, за допомогою якої вдалося вибірково знищити старіючі клітини. В результаті з'ясувалося, що це продовжило життя тварин на третину, а також попередило розвиток хвороб, пов'язаних зі старістю.

Пізніше вчені придумали спосіб, який не припускав втручання в ДНК. Вони ввели мишам сенолітік - суміш з дасатініба і кверцетину. Перше з речовин вбиває старі клітини, а друге - усуває запалення від дії дасатініба. Досвід показав, що «розчинник старості» знизив смертності піддослідних на 65%.Сенолітікі не тільки здатні усувати зовнішні ознаки старості, а й продовжують життя, підкреслюють експерти.

За матеріалами comments.ua.