Головна Новини Контакти
Про організацію Статут Долучитися до фінансування Вступ Галерея


???? ...

Новини

Люди виносили двері в держустановах Житомира: Спроба отримати субсидії

  З одного боку статисти констатують зниження інтересу до отримання субсидій, з іншого боку - фіксуються нескінченні черги до відповідних органів оформлення звітних пільг на оплату послуг ХКХ. Про це повідомили informator.news.

 

  Небачені черги були помічені в управлінні ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської сонета 31 жовтня. Як з'ясувалося, стовпотворіння людей викликав процес оформлення субсидій. Цей факт пояснюють фахівці управління.

  «Останнім часом в наше управління щодня звертаються понад 200 осіб. Такий ажіотаж викликали нові умови отримання субсидії. Зазвичай прийом проводять від 4 до 7 осіб. Обслуговування однієї людини займає до 15 хвилин. Винятки бувають, коли приходять на реєстрацію відразу кілька членів родини », - говорить начальник управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради Ірина Ярош.

  Ярош акцентує, що Житомир чи не єдине місто з такими чергами, що утворюються в держоргани оформлення субсидій.

  «Я спілкуюся з колегами з різних міст, така ситуація по всій країні. Однак у такій ситуації є і свої плюси. Завдяки таким нововведенням ми можемо побачити реальну цифру людей, які перебувають за кордоном », - розповідає Ірина Ярош.

  Так само Ірина зазначає, що фахівці управління намагаються всіляко мінімізувати черги. Наприклад, кожні 15 хвилин до людей виходить фахівець і запрошує в кабінет людей, які мають право пройти без черги.

  Зокрема мова йде про тих, хто отримує довідку про зміну назви вулиці в результаті перейменування, довідки для ID-паспортів або для черги на квартиру. Щоб оптимізувати процес, в управлінні також розмістили інформаційні стенди. За словами Ірини Ярош, прийом громадян проводиться щодня. Зараз в управлінні працює 14 фахівців. Незабаром штат планують розширювати.

  «Ми очікуємо створення центру надання адміністративних послуг, який планують облаштувати в Королівського райраді. У приміщенні, де ми знаходимося, нам виділили ще один кабінет для прийому громадян. Зараз нам не вистачає фахівців.Ми вже звернулися до міського голови з клопотанням винести на сесію питання про розширення штату. Поки нам потрібно 6 чоловік, а вже після об'єднання районів можна говорити про додаткових робочих », - розповідає чиновниця.



Погода в Киеве




Украинская Баннерная Сеть


Зроблено в Qwert-media